Zapewniamy Dynamiczny Wzrost

Content Marketing – inaczej tzw. marketing treści – jest to forma strategii polegającej na pozyskiwaniu klientów za pomocą wartościowych i interesujących treści dopasowanych do ich potrzeb oraz oczekiwań. Pojęcie odnosi się do treści, a właściwie różnorodnych materiałów, które są publikowane i rozpowszechniane poprzez Internet. CM polega więc na tworzeniu rozmaitych treści i rozpowszechnianiu ich w sieci. Treści mogą przybierać różną formę – artykułów, filmików, webinariów, prezentacji multimedialnych, wykresów czy grafik.

Duże znaczenie przybiera forma publikowanych treści, ale ważna jest także sama treść i merytoryczna zawartość tego typu działań. Oczywiście content marketing jest realizowany także poza Internetem. Wartościowe treści mogą być dostarczane klientom za pomocą prasy branżowej, gazetek, folderów czy ulotek. My chcielibyśmy w dużej mierze skupić się jednak na content marketingu w przestrzeni online!

Po co potrzebny Ci jest Content Marketing?

01

Decyzja

Przed podjęciem decyzji o zakupie, konsumenci korzystają średnio z ponad 10 różnych treści internetowych.
02

Rozpoznawanie

Aż 86% konsumentów rozpoczyna swoją "podróż" od zapytania niezwiązanego z żadną marką.
03

Wiarygodność

Niespełna 100% użytkowników Internetu uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej ofert.
Ponad połowa polskich internautów używa adblocków, tzn. że nie wyświetlają im się reklamy
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości o które pytają Nas klienci. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz lub zadzwoń do Nas

CM to marketing treści, wykorzystywany w strategii działań reklamowych w Internecie. Jednym słowem jest to po prostu treść, która bezpośrednio zachęca klientów do zakupu lub wpływa na to w sposób pośredni. Dużą wartością content marketingu jest również to, że dzięki niemu w bardzo krótkim czasie można wykreować pozytywny wizerunek firmy, a szczególnie firmy-eksperta, co przekłada się nie tylko na większy zysk finansowy, ale też na prestiż i możliwość zajęcia przez daną markę odpowiedniego miejsca w przestrzeni biznesowej.

Nieocenioną! Dzięki content marketingowi możesz nie tylko odpowiednio zaprezentować swój produkt lub usługę, zachęcić potencjalnych klientów do zakupu, rozreklamować ją w szerszej przestrzeni, ale również poprawić wizerunek własnej firmy, dotrzeć do takich klientów, na których Ci najbardziej zależy, a nawet bardziej związać ze sobą tych, których już posiadasz. Dodatkowo możesz stworzyć ze swojej firmy Markę (przez duże M), która będzie nie tylko rozpoznawalna, ale przede wszystkim jedyna w swoim rodzaju.

Umiejętność pisania jest rzadka, a umiejętność pisania dla zwiększenia przychodu – bardzo rzadka.Niektórym się wydaje, że pisać każdy potrafi. Te osoby jednak bardzo szybko zmieniają zdanie, gdy decydują się zasiąść przed pustą kartką. Wtedy okazuje się, że nie jest to jednak takie proste. Dlatego większość firm decyduje się powierzyć tworzenie treści specjalistom zatrudnionym na przykład w agencjach reklamowych. To właśnie oni tworzą treści na stronę firmową, opisy produktów, treści mailingowe, artykuły na blogi czy nawet posty na portalach społecznościowych.

Wysoka skuteczność działań content marketingowych to główna korzyść, którą otrzymujemy decydując się na inwestycję w taki rodzaj reklamy. CM jest wyjątkowo dobrą metodą, ponieważ rzeczywiście „działa” na potencjalnych klientów. Konsumenci są już po prostu nieczuli na reklamy telewizyjne, radiowe, zamieszczane w czasopismach czy nawet na banery wyświetlające się na stronach internetowych. O wiele bardziej przemawia do nich treść. A co ważniejsze, oni sami często samodzielnie szukają takiej treści, więc jakby z własnej inicjatywy natrafiają na „reklamę”.

Działania SEO, które mają doprowadzić do tego, by Twoja strona firmowa wskoczyła na jak najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwarki, są ważnym, ale dość trudnym zadaniem, nad którym zazwyczaj pracuje sztab ludzi. Trudność w prowadzeniu skutecznych działań SEO polega przede wszystkim na tym, że algorytm Google stale się zmienia, co wymaga ciągłej pracy, poszerzania własnej wiedzy i dostosowywania się do nowych wytycznych. Jedyne co się nie zmienia, to wartość unikalnych treści, tworzonych na przykład w ramach CM. Jeśli postawisz na to, by na Twojej stronie stale pokazywała się nowa i atrakcyjna dla czytelników treść, to możesz mieć gwarancję osiągnięcia i utrzymania dobrej pozycji w wyszukiwarkach.