jud_wizytowki-color

Salon Firan i Karniszy JUDA

Juda spółka cywilna powstała na przełomie 1999-2000 roku. Już od początku swojej działalności skupiała się na sprzedaży ogromnego asortymentu firan, tkanin narzutowych, narzut, pościeli czy galanterii stołowej.

W ofercie znajdą Państwo karnisze (drewniane, mosiężne, rurowe, kute), szyny sufitowe, rolety (rzymskie, materiałowe, dachowe) oraz ozdoby dekoracyjne. Juda s.c. świadczy usługi szycia firan, zasłon, rolet rzymskich, dekoracji okiennych oraz narzut, obrusów, poszewek dekoracyjnych na poduszki. Zapraszamy do pomiaru i dowozu gratis.

jud_logo-color

Informacje:

Klient:
Juda Spółka Cywilna
Lokalizacja:
Czerwionka-Leszczyny
Kategoria:
Wizytówka
Wykonawca:
EXPERTI.pl: Agencja Interaktywna

Co mówią klienci:

Głównym zadaniem wizytówki jest przekazanie informacji umożliwiających kontakt z firmą bądź osobą prywatną. Tworząc wizytówkę, nie wolno o tym zapomnieć, nawet jeśli projekt ma być kreatywny i oryginalny. Czytelność kluczowych informacji stanowi najistotniejszą kwestię.

Podstawowe informacje, które powinny znaleźć się na wizytówce to nazwa firmy/imię i nazwisko oraz formy kontaktu. Najważniejszy jest oczywiście adres, telefon i e-mail. Na wizytówce możemy jednak umieścić znacznie więcej informacji kontaktowych, np. Skype, Gadu-Gadu, konta w mediach społecznościowych, strona www, fax.

Wizytówka to nic innego, jak dawniej stosowany bilet wizytowy, którego pierwotną funkcją było powiadamianie o odwiedzinach. Bilety wizytowe zostawiano również w przypadku niezastania gospodarzy w domu – jako informację o złożonej wizycie.

Najstarsze zachowane w Polsce bilety wizytowe pochodzą z XVIII wieku. Wówczas umieszczano na nich najczęściej jedynie samo imię i nazwisko, czasem również informację o pełnionej funkcji. Z czasem na wizytówkach zaczęło pojawiać się coraz więcej informacji – adresy w okresie międzywojennym.

Obecnie wizytówki są nieodłącznym elementem spotkań biznesowych. Przydadzą się przede wszystkim w przypadku działalności wymagającej częstego „bywania”, a więc osobistych spotkań z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi.

Nawiązywanie relacji biznesowych jest bardzo istotne na drodze do budowania sieci kontaktów, która następnie przełoży się na potencjalny zysk. Posiadanie takiej wizytówki znacznie skraca proces przekazywania sobie kontaktu, jak również buduje wizerunek naszej działalności.

Dobrze wykonana wizytówka świadczy o naszym profesjonalizmie, a poza tym może po prostu sprawić, że zostaniemy zapamiętani. Wielu specjalistów od wizerunku jest zdania, że dobrze przygotowana wizytówka buduje poczucie rzetelności, a ponadto wzbudza zaufanie. Nie bez znaczenia jest także wiarygodność.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.