okn_wizytowki-color

Lider w sprzedaży OKNORATKA

OKNORATKA jest firmą z międzynarodowym doświadczeniem, gdzie niemiecka tradycja sprzedaży stolarki otworowej idealnie dopasowuje się do polskich realiów rynkowych, nawet w dobie pandemii SARS-CoV-2.

Misją firmy jest sprzedaż o najwyższych standardach które sobie każdego dnia wytyczamy. Współpracujemy z producentami najwyższej półki, które posiadają dorobek wielu prestiżowych nagród w dziedzinie jakości, wytrzymałości oraz prestiżu swoich produktów.

okn_logo-color

Informacje:

Klient:
Lider w sprzedaży OKNORATKA
Lokalizacja:
Buków
Kategoria:
Wizytówka
Wykonawca:
EXPERTI.pl: Agencja Interaktywna

Co mówią klienci:

Głównym zadaniem wizytówki jest przekazanie informacji umożliwiających kontakt z firmą bądź osobą prywatną. Tworząc wizytówkę, nie wolno o tym zapomnieć, nawet jeśli projekt ma być kreatywny i oryginalny. Czytelność kluczowych informacji stanowi najistotniejszą kwestię.

Podstawowe informacje, które powinny znaleźć się na wizytówce to nazwa firmy/imię i nazwisko oraz formy kontaktu. Najważniejszy jest oczywiście adres, telefon i e-mail. Na wizytówce możemy jednak umieścić znacznie więcej informacji kontaktowych, np. Skype, Gadu-Gadu, konta w mediach społecznościowych, strona www, fax.

Wizytówka to nic innego, jak dawniej stosowany bilet wizytowy, którego pierwotną funkcją było powiadamianie o odwiedzinach. Bilety wizytowe zostawiano również w przypadku niezastania gospodarzy w domu – jako informację o złożonej wizycie.

Najstarsze zachowane w Polsce bilety wizytowe pochodzą z XVIII wieku. Wówczas umieszczano na nich najczęściej jedynie samo imię i nazwisko, czasem również informację o pełnionej funkcji. Z czasem na wizytówkach zaczęło pojawiać się coraz więcej informacji – adresy w okresie międzywojennym.

Obecnie wizytówki są nieodłącznym elementem spotkań biznesowych. Przydadzą się przede wszystkim w przypadku działalności wymagającej częstego „bywania”, a więc osobistych spotkań z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi.

Nawiązywanie relacji biznesowych jest bardzo istotne na drodze do budowania sieci kontaktów, która następnie przełoży się na potencjalny zysk. Posiadanie takiej wizytówki znacznie skraca proces przekazywania sobie kontaktu, jak również buduje wizerunek naszej działalności.

Dobrze wykonana wizytówka świadczy o naszym profesjonalizmie, a poza tym może po prostu sprawić, że zostaniemy zapamiętani. Wielu specjalistów od wizerunku jest zdania, że dobrze przygotowana wizytówka buduje poczucie rzetelności, a ponadto wzbudza zaufanie. Nie bez znaczenia jest także wiarygodność.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.