Pozycjonowanie SEO

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego biznesu!

Specjalizujemy się w marketingu internetowym SEO/SEM. Pozycjonowanie strony internetowej to zagadnienie bardzo szerokie, dlatego najważniejszym zadaniem na początku współpracy jest ustalenie Twoich potrzeb, grupy docelowej i dobranie najkorzystniejszej formy dotarcia do niej z ofertą Twojej firmy.

Usługa pozycjonowania, którą oferujemy jest kompleksowa i bazuje na wielu latach doświadczenia w prowadzeniu setek kampanii. Współpraca z nami jest w pełni transparentna, online śledzisz efekty pozycjonowania, cyklicznie omawiamy efekty i planujemy dalsze kroki.

exp-pag-poz

Kompleksowa usługa pozycjonowania obejmuje:

  • audyt SEO, analizę dotychczasowych działań;
  • optymalizację SEO strony internetowej;
  • opracowanie strategii i właściwy dobór słów kluczowych;
  • pozycjonowanie zgodne z White Hat SEO;
  • bieżącą analizę efektów i weryfikacje osiągnięcia założonych celów.

Wysoka pozycja w Google to zdecydowanie jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do potencjalnego klienta. Zasługą pozycjonowania jest to, że Twoja firma za pomocą strony internetowej dociera do większej ilości osób, co przekłada się na wzrost sprzedaży.

Pozycjonowanie w Google to nic innego jak zadbanie o to, by klienci docierali na Twoją stronę internetową jak najczęściej. Zgłoś się do nas, jeśli posiadasz już stronę internetową, ale ilość odwiedzin nie jest zadowalająca albo nie przynosi Ci zysków ze sprzedaży. Zapytaj nas, ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony – przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.

DLACZEGO POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH TYLE TRWA?

Czas oraz ilość pracy, jaką trzeba włożyć w pozycjonowanie, są uzależnione od wielu czynników – stan strony przed rozpoczęciem optymalizacji, możliwości jakie daje CMS, ilość oraz trudność słów kluczowych, a także poziom otrzymanych przez pozycjonera dostępów.

Optymalizacja czyli przygotowanie strony do wyścigu o top10 to pierwszy etap, który musi przejść każda witryna. Czas, jaki trzeba poświęcić na jej przeprowadzenie, ściśle powiązany jest z ilością fraz kluczowych oraz wielkością strony, o przygotowaniu jej nie wspominając. Na tym etapie istotny jest kontakt z właścicielem – negocjacje dotyczące zawartości nagłówków h1 (oraz objętości i umiejscowienie tekstów, zgodę na dodanie nowych stron, a także ewentualny kontakt z programistą, w celu przebudowania niektórych elementów strony.

Ciężko jest określić dokładne ramy czasowe rządzące optymalizacją, trudno również jednoznacznie określić jej zakończenie, zwłaszcza w przypadku stron, które nieustannie uzupełniane są o nowy Content. Każde usunięcie wykonanej już optymalizacji, cofa cały proces do samego startu. Podobnie jest w przypadku zmian na stronie, a zwłaszcza jej całkowitego przebudowania.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.