Media Społecznościowe

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego biznesu!

Przeciętny użytkownik Internetu korzysta średnio przez 2 godziny dziennie z mediów społecznościowych. Jak zatem przełożyć naszych fanów na klientów?

Social Media to obecnie najdynamiczniej rozwijający się kanał marketingu internetowego. Informacje, jakie marka przekazuje swoim klientom za pomocą mediów społecznościowych mają ogromny wpływ zarówno na wizerunek firmy (przyciągając nowych klientów), jak i decyzje zakupowe.

exp-pag-soc

MARKETING SOCIAL MEDIA

Obecnie aktywność marek w Social Mediach jest już niemal obowiązkowa. Swoje profile prowadzą nie tylko duże brandy. Jest wśród nich wiele małych i średnich firm – one również doceniły potencjał mediów społecznościowych. Prowadzenie fanpage nie polega tylko na samym publikowaniu postów. Kluczowe jest budowanie grupy zaangażowanych odbiorców marki na portalach społecznościowych i angażowanie jej poprzez serwowanie wartościowego i interesującego Contentu.

Działania w ramach Social Media Marketingu, w tym prowadzenie fanpage przez firmę, wykreują jej pozytywny wizerunek w sieci i branży, a to przełoży się na wzrost świadomości użytkowników Internetu na temat produktów i usług, które sprzedajesz.

DZIAŁANIE W SOCIAL MEDIA

Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowy w Polsce. Obecność firmy na tym kanale jest praktycznie obowiązkowa. Z przeprowadzonego przez nas badania wśród użytkowników mediów społecznościowych wynika, że przeciętna osoba korzysta aktywnie z co najmniej dwóch serwisów. Dlatego oprócz prowadzenia fanpage np. na Facebooku, marka powinna być obecna również w innych serwisach dopasowanych do grupy docelowej (np. Twitter czy Instagram).

Działania naszej firmy w ramach usługi prowadzenia stron firmowych w mediach społecznościowych wpływają bezpośrednio na zwiększenie zaangażowania użytkowników, wzrost liczby osób lubiących lub obserwujących profil, budowanie rozpoznawalności brandu, a ten ma coraz większe znaczenie, także w przypadku pozycjonowania strony www. Im więcej osób będzie wyszukiwać Twój brand w wyszukiwarce Google, tym większa szansa na to, że strona będzie pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania, a oferta dotrze do szerszego grona odbiorców firmy.

Prawidłowe prowadzenie Social Media przyczynia się do pozyskania większej liczby konwersji i rozwoju twojego biznesu, a co za tym idzie, zyskania przewagi w branży.

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ SOCIAL MEDIA?

Media społecznościowe są potężnym narzędziem w rękach świadomej marki. To dzięki nim, szereg informacji o marce przekazywany jest w odpowiedniej formie i we właściwym dla odbiorcy czasie. Dlatego marketing firmy , która chce zajmować określoną pozycję na rynku, powinien uwzględniać obecność w social media. Co dokładnie firma zyskuje przez prowadzenie fanpage na tego typu serwisach?

a) dotarcie do potencjalnych klientów – z samego Facebooka w Polsce korzysta obecnie ponad 20 milionów użytkowników Internetu w Polsce, wśród nich są także Twoi klienci;

b) budowanie świadomości marki – dzięki nieograniczonym możliwościom publikacji Contentu oraz różnorodności form, od statycznych postów, poprzez video, relacje czy transmisje na żywo (np. na Facebooku) mamy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców;

c) interakcja z użytkownikami w czasie rzeczywistym – tylko media społecznościowe dają możliwość natychmiastowej reakcji na zapytania i potrzeby naszych potencjalnych klientów;

d) budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki oraz ambasadorów marki – w mediach społecznościowych mamy możliwość uzyskania od razu feedbacku od naszej społeczności, poprzez odpowiednie narzędzia jesteśmy w stanie budować zaangażowanie i zaufanie do naszej marki;

e) możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej – poprzez kampanie reklamowe w social media, możemy precyzyjnie targetować nasze komunikaty i dzięki temu docierać do ściśle określonej grupy odbiorców, która oczekuje od nas informacji zgodnych z jej potrzebami;

f) wzrost ruchu na stronie internetowej – zaangażowanie obserwatorów w mediach społecznościowych przekłada się w późniejszym okresie na wzrost ruchu na stronie www. Internauci poszukując w sieci informacji na temat marki, w naturalny sposób trafią na stronę internetową;

g) rozwijanie sprzedaży – budowanie zaangażowania, pozyskiwanie ambasadorów marki i szeroko rozumiana komunikacja poprzez social media przekłada się na wzrost zainteresowania użytkowników produktami lub usługami, a w efekcie na zwiększenie sprzedaży, na czym z pewnością każdej firmie zwłaszcza z branży e-commerce zależy.

JAK DZIAŁAMY W SOCIAL MEDIA

Właściwą obsługę profilu (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest i wiele innych) w zakresie mediów społecznościowych musi poprzedzić przekazanie przez Klienta niezbędnych informacji i materiałów, a następnie ustalenie ostatecznego kształtu publikowanych postów. Pracę rozpoczynamy od spotkania warsztatowego z Klientem, na którym doprecyzujemy strategię działania, zaprezentujemy plan działań, określimy cechy komunikacji i zakres tematyczny treści w ramach postów.

Oferujemy aktywne prowadzenie profili na portalach społecznościowych (w tym odpowiadanie na wiadomości i komentarze) oraz prowadzenie kampanii reklamowych. Stworzymy posty, które wypromują Twoja firmę w Social Media. Zajmujemy się również projektowaniem, jak i obsługa kampanii reklamowych oraz przygotowujemy raport z ich przebiegu.

Skontaktuj się z nami, powiedz czego oczekujesz, a my na podstawie danych, które otrzymamy przygotujemy ofertę, która odpowie Twoje na potrzeby oraz wycenę usługi.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.